att längta efter stolar

Ett av mina allra största intressen är inredning. Jag kan sitta och kika runt på styleroom i timmar och bara stirra mig blind planlösningar, etagelägenheter och fondväggar. Idéer om platsbyggda förvaringsmöbler eller sänggavlar, oljade golv och oändliga färger på mosaik. Mmmh, myser bara jag hör orden. Att inspireras av andra och se hur dom med minimal budget kan göra om den tristaste krambo-lägenheten till en riktigt fin lägenhet med helt nya rum där man inte trodde att nya rum kunde finnas. Klickar ni på den länken kommer ni få se ett av mina favoritalbum. Inte för att det är riktigt min inredningsstil men det är ett otroligt inspirerande album. Men det var inte det jag skulle prata om. Det var en sak jag fallit för ordentligt på senaste; nämligen runda matbord!
 
Ser otroligt hemtrevligt ut med ett runt bord för fyra personer med dessa otroligt stilrena stolar från mio. Lite väl dyra kanske men nu har jag fått suga på den karamellen en stund och då känns det inte alls så dyrt längre. Dom är helt enkelt perfektion!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback