dag 14

 
Dag 14 — Fem bilder från olika minnen 2011
 
Var ska man börja..? Studentåret tvåtusenelva. Egentligen började ju studentfesterna redan hösten 2010 men när vi slog över till 2011 efter nyår blev dom mer.. på riktigt. Allt började närma sig. Det var mycket fester det här året. Jäkligt mycket fester faktiskt. Vet inte om jag festat så mycket som just då. Dels var det ju studentfesterna, sen åkte vi med några klasser till Luleå på studieresa i mitten av februari då vi spelade klädpoker (som jag förlorade..), vi var ett gäng på en festbåt DAS BOOT som tog oss tur och retur till Estland där jag inte tror att vi hann nyktra till innan vi var fulla igen. Jag och W var på gatufesten med hans bröst (internt. Men kortfattat så hade han två högtalare som hörde till iphonen som såg ut som två bröst) eller ja, dom där brösten hängde med jäkligt länge och inte bara på gatufesten. Jag och W tände till ordentligt med körkortet och vi båda tog det i maj (han tre dagar före mig) Var på studentbal, gjorde dåliga val, fyllebrännboll, hängde alltid på gladan verkade det som. Tog studenten! Åt fyllemat och sölade ner en massa klänningar. Tjuvrökte och fattade inte alls varför. Var fyllechaffis galet många nätter. Men jag mådde även mycket dåligt detta år. Var sjukskriven några veckor under våren där pga depression och var ofta hos psyk. Flyttade hemifrån, jobbade extra på Kramm, växte ifrån människor jag trodde jag skulle stå nära mycket längre till. Träffade även nya människor och blev sambo. 2011 var ett minnesvärt år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback