det gäller bara att våga mina små räkor :)

 
Läste ett väldigt inspirerande inlägg som allas vår kära blondinbella skrivit imorse. Det ligger precis i rätt tid för mitt privatliv så det träffade riktigt bra. Läs hela inlägget och bli inspirerade här
 

Lägenhetsdrömmar

 
Satt och slösurfade runt och ramlade över denna galna lägenhet på blocket... Alltså... är det ens okej att lägga in en sånhär annons? 28,5 miljoner kronor. Stureplan, stockholm. Öppen planlösning, etage, högt på tak. Se och mys. Hela annonsen hittar ni här så länge den ligger kvar på blocket.se. 
 
 
 
 
 

Mitt i vecka'

 
Tjenis. Nu passar det för mig att kika tillbaka efter låååång tystnad. Nä men som sagt, det händer dödens lite i mitt liv och jag kan inte se mig själv som en tjej som lägger upp ett inlägg med enbart egobilder, bara för att fylla ut bloggen. Så skoj ska vi inte ha ;) 
 
Vad har hänt idag? Inte mycket. Högoddsare, va? :) Har jobbat tre timmar på förmiddagen sen hann jag inte mer än hem och duscha sen kom migränen på besök, wiho! Det är ju under ett tag där när det är som värst som man inte tror att man ska överleva men det gjorde jag tydligen även denna gång. Och såhär på kvällskvisten har jag ägnat mig åt något så roligt som att baka- och dekorera kladdkakemuffins! Receptet kan ni få någon gång om ni är sugna. Dekoren består bara av vispad grädde + vanilljsocker, jordgubbar och kiwi. Inga konstigheter med andra ord.
 
Och ehh.. ja. Jag fick utlopp för mitt överflöd av kreativitet som ni kanske ser. Den ena är inte den andre lik. Hoppas ni ser trots flämtande mobilkamera-diskbänkslyse-bilder. Puss.
 

Body mists!

Ja! Ja! Ja! Idag kunde paketet med två body mists från Victorias secret hämtas ut. Kunde inte låta bli att ta en snabbdusch och spraya på mig. Favoriten är pure seduction som luktar som ett stort fruktfat så det är ungefär så jag och hela vardagsrummet luktar nu. Mums!