dag 16

 
Dag 16 — En bild som är över ett år gammal och en nytagenbild
 
Eftersom min gamla bilddagbok fortfarande ligger kvar (Aaa.. vet. Pinsamt men det är alldeles för mycket minnen för att jag ska kunna ta bort dom tyvärr. Gillar att titta tillbaka och se vilket annorlunda liv man levde då) så fick jag dyka in dit och se vad jag skulle välja för gammal bild på mig själv. Svårt val som bara den men jag bestämde mig för att göra ett kollage av gamla mig med den tidigaste bilden från 2004 faktiskt tills idag. Vad tänker jag när jag ser dessa bilder då? Eh. Mycket ångest. Var en jäkligt ångestfylld tonåring och är än idag, gissar att det är något man får leva med. Många olika hårfärger och frisyrer. Tycker knappt att jag ser någon åldersskillnad på dessa bilder mot hur jag ser mig själv i spegeln idag. & jäklar vad mycket bilder jag tog på mig själv förut. Hur orkade man hålla i kameran så mycket och ha råd att köpa så många AA-batterier? Herrejistanes. Nu är jag glad om jag får till en bild på mig själv var tredje månad. Tycker dessutom synd om mitt hår för färgade håret varannan vecka. Men den där rosa färgen tycker jag än idag är riktigt läcker.
 

Kommentarer
G.S säger:

Oj , vad söt du varit genom hela tiden !

Svar: hah, håller inte riktigt med på den punkten men tack ändå :)
emsj.webblogg.se

2012-12-23 | 20:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback