Krubb, käk, måltid, mat, bukfylla..

 
Tjenis. Tänkte slänga upp ett inlägg bara för att få rensa telefonen från lite matbilder. Ni skulle bli uttråkade ifall jag la upp ett inlägg från varje rätt, för det är bara det min blogg handlar om nuförtiden. Har så brutalt tråkigt att jag snart måste köpa en till lägenhet bara för att få fördriva tiden lite :)
 
Sesamnuggets (vegetariska alltså) med den förbaskade kalla såsen som verkar förfölja mig.. ?
 
Gjorde Rocky road-godis. Man smälter choklad, blandar i nötter, dumle och små minimarshmallows. Brer ut det som en stor macka och sen in i kylen. skär upp dom som små godisar och käka.
 
ÄR DET EN KALL SÅSJÄVEL JAG SER SOM JAG FÖRSÖKER FÖLJA MED BEARNAISE?! Nä nu jävlar..

Kommentarer
Anonym säger:

Hahaha du skriver så roligt Emma.

2012-12-28 | 21:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback