måndag

 
Oj, det har blivit en jäkla massa matbilder dom senaste dagarna men sån är jag. Alla måste ju äta och många fler borde blogga om det så vi kan ge varandra inspiration :) Idag blev det iallafall kycklingsallad och vitlöksbröd. Sen är jag galen i thousand island-dressing och kan typ inte äta sallad utan det. Är iallafall stekt kyckling, fjärilspasta, sallad, gurka, majs och mango. Sen lyfter man hela rätten med en vinägrett. Mmh! 
 
Jag har dessutom provat på att efterlikna saffranspannacottan som vi åt på julbordet igår och det gick riktigt bra faktiskt! Gjorde några med saffran och några med bara vanilj med ett passionfruktstäcke. Blev preciiis sådär krämig och härlig som jag vill ha den. Dubbel- Mh!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback