dag 11

 
Dag 11 — Dåliga vanor
 
Jag bet jämt på mina naglar när jag var mindre (fram till sjuan typ) sen bestämde jag mig en dag för att "det här är ju jävust äckligt emma. lägg av" och har inte bitit en enda gång sedan dess. Får rysningar varje gång jag tänker på att min tand ska igenom en nagel. Hua. Men gör ingenting liknande nu. Dock har jag en sak för mig som många i närheten stör sig på och det är att när jag läser någonting på datorn så markerar jag texten, och klickar. Markerar en bit till och klickar. Markerar och klickar. Markera - klicka. Klicka klicka klicka. Så håller jag på tills jag läst klart det jag ska. Inte jobbigt för mig men kan tänka mig att det är nå jävust störigt för folk som inte håller på så själv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback