dag 9

 
Dag 09 — Fem bloggar jag läser dagligen
 
Bellas blogg - Allas vår bloggveteran blondinbella. Gillar att hon skriver en del om inredning nuförtiden, även om det är på tok för långt ifrån min egna prisklass så är det roligt att se vad andra gillar för stilar. 
 
Stinas blogg - Aaah. Den här bloggen är ju så underbar! Hon har nyss fått sitt andra barn, tar underbara bilder,  har en egen webshop med inredningsprylar (i shabby chic/lantlig stil) lägger upp bilder på mat ibland och skriver många humoristiska inlägg blandade med seriösa ämnen som är viktiga att ta upp. Mer folk som stina!
 
Skvallerblogg - Det finns hur många stora bloggar därute som helst och ibland när man har riktigt tråkigt går man igenom alla, men oftast går jag in på denna och kan läsa om det hänt något "stort" för inte fan är det så roligt att läsa om det vardagliga livet. Egentligen.
 
Min systers blogg - Här ekar det ofta tomt på aktivitet men man måste ju kika in när min egna syster skriver. Man får inte missa något! 
 
Min kusins blogg - Även om det inte är daglig uppdatering här så är hon bra mycket duktigare än flisse iallafall ;) Lite inredning, lite mat, lite vardagsgnäll och lite bebismys! En härlig blanding.
 
Andra bloggar som jag inte läser dagligen men är inne på lite nu och då; Feministblogg, aah. Frispråkighet när den är som allra bäst. Blandar det med lite kissie och till sist lite katrin såklart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback