hårgodis!

För ett tag sedan så berättade jag ju för er att jag fått paket hem från Lyko. Den årliga beställningen där jag plockat med en hel del från mitt favoritmärke - tigi men även lagt ner lite annat smått och gott som jag ville prova. Ett av dom märkena var Macadamia natural oil. Jag har inte ord. Säger bara; wow! Har ju blekt sönder mitt hår för några år sedan som jag ju berättat förut så det har varit lite si och så med kvalitén även om jag, som många andra, inte vill klippa mig. Såhär har det varit: klippte mig i augusti 2006 hos frisören. Det blev skit och jag tappade totalt förtroendet för allt vad hade med frisörer och göra. Blekte sönder håret och klippte mig igen hos frisören aug 2010 så man fick någon typ av frisyr på håret och inte bara olika längder överallt. Men sedan dess har jag klippt mig själv, hos mig själv. Det funkar finfint! Så i samband med att jag fick hem beställningen toppade jag håret och sen testade jag denna produkt och den funkar underbart! ett leave-in balsam som luktar göttans. För första gången på flera år, kanske 7 år så känns håret som ett hår ska kännas. Det känns friskt och 
jag börjar se ett ljus i denna hår-tunnel :)
 
Här har ni godingen: 
 
Finns på lyko.se. Beställ därifrån, dom har svinsnabba leveranser, bra priser och en kundservice som vill hjälpa sina kunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback