Helgen

Har varit ett par väldigt mysiga dagar den här helgen. I fredags tog jag det mest lugnt, färgade utväxten, pluggade lite, såg lite serier osv. I lördags var det först släktmiddag på hornöberget som gällde. Tog samma mat som alltid ; kycklingfilén och fick träffa lilla kusinbarnet Alva som bara var en månad! En riktig gullegris. På kvällen var det förfest hos W med mycket folk som sedan fortsatte nere på gladan där det också var mycket folk för omväxlingens skull. Var kvar till halv två ungefär sedan fortsatte efterfesten hos W till 08 på morgonen. Sov typ två timmar sedan blev det söndagshäng i hans soffa. Låg som fyra utslagna sillar utbredda i soffan. Små-åt och kollade på serier. For därifrån en pböter rikare och har sovit typ 15 timmar inatt så nu välkomnar jag en ny vecka, vad nu den kan ha att erbjuda.


Kommentarer
W säger:

Tur du hade kul iaf! Jag känner mig lite som Freddie Mercury I den posen;) å lite kändis för att va me på din blogg :D

Svar: Hoppas du också hade kul, mannen! <3
emsj.webblogg.se

2012-11-06 | 14:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback