Söndag

Hej på er. Har blivit dåligt med bloggande i helgen men det är för att jag glömt fota allt som jag tänkt fota. I fredags var vi hos min extramamma och lagade mat tillsammans. Det blev tacogratäng med barnen och en massa babbel som vanligt.

Igår tog vi det lugnt hela dagen sedan åkte jag på tjejmys på kvällen med J och E. Åt middag på träffen, drack vin och sedan vidare till parken som hade någon fest av något slag. Har alltid varit väldigt rädd om mina öron för det skulle vara en mardröm att inte höra något men är det någon gång man skulle få tinnitus så var det igårkväll. Herrejävlar vad det var hög musik. Hua.

Idag tog vi sovmorgon sedan blev det middag på kinarestaurangen i Kramfors med pappa och Co. Kom hem och har slappat framför tvn sedan dess. har man ett fint vardagsrum måste man ju njuta av det också :) Har sett på solsidan såklart och filmen Taken ikväll som var förvånansvärt bra! Lite väl mycket fake-fighter för min smak bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback