torsdag

Tjenis. Varit en lång dag idag, har irrat runt både lite här och lite där men nu är jag hemma och har lagt in min årliga beställning från lyko.se. Beställer alltid alla hårprodukter därifrån oavsett. Bra priser, snabb leverans, trevlig kundservice. Kan inte begära mer. Blev 3 x shampoo+balsam, hårspray, saltvattenspray och en plattång. Blev en ga.ma cp1. Massor av bra recensioner sedan den lanserades så nu jäklar ska den bli min! Har även stora förhoppningar på produkterna från macadamia, har inte testat det märket tidigare så det ska också bli spännande. Och alltid shampo från tigi bed head. En trogen kund sedan låååång tid tillbaka så i duschen blir det inga större nyheter. Nä, nu ska jag slänga mig i duschen sen slå igen mina blå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback