Före och efter: köket

Åh. Igår drog vi ett varv med silikonsprutan och nu kan vi faktiskt säga att köket är klart. Det är städat för dagen och jag är så nöjd! Det som är gjort är att lister är utbytta, golvet är nytt, ny taklampa, bänkskivorna är bytta, ny diskho och ny blandare. Dörrkarmen och en del annat småfix är målat vitt. Nytt köksbord och nya stolar samt ny accentfärg: blå. Detta var tänkt som en budgetrenovering och det tycker jag också att det varit med tanke på vilken skillnad det blev för förutom köksbord, köksstolar och all dekoration så har detta kostat oss 3800 kronor och det är okej även om jag skulle vilja byta ut spis, diskmaskin och kyl/frys men det får bli någon annan gång i ett annat liv i ett annat boende. :)
 
Före: fotade mitt uppe i pannkaksstekning.
 
 
Efter:
 
 
Före: en riktigt dålig bild på en riktigt ful lampa så det gjorde inte mycket att den inte fastnade :)
 
Efter: spotlights på arm. Riktigt bra lyse & riktigt dålig mobilbild.
 
Före: 
 
Efter:
 
Före: gröna gardiner, halvdana krukor, barbord osv. 
 
Efter: blått, blått och blått. Nytt (litet) köksbord, nya köksstolar.
 
Detaljer
 

Kommentarer
Maria säger:

Wow, vad fint det blev! Bra jobbat:)

2012-10-09 | 15:52:57
Bloggadress: http://mizty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback