Nattsudd

Hallå. Ni tror väl inte att jag gav upp efter att hallen var klar? Började dock lite tidigare än tänkt: proppen till diskmaskinen, datorn och tvn dog igår så då tänkte jag att "vafan hittar jag på nu?" Börjar att slita ner hyllor och tavlor i vardagsummet och spacklar igen alla hål. Så nu är det projektet igång hehe. Målade fönsterkarmar, balkongdörren och dörrkarm igårkväll och idag har det målats en färg som jag känner att jag inte kommer så bra överens med. Än. Man får lära sig älska den men känner att jag behöver kompensera BIG TIME med gardiner och annan skit men äh. Det här projektet ska jag nog ro iland tillslut. Två våder tapet är också uppe. Kan avslöja att det är samma tapet som fondväggen i hallen men den är så jäkla fin. Föll pladask och eftersom det är en så pass liten del i hallen och vardagsrumsdörren ofta är öppen och täcker den så tror och hoppas jag inte att det blir tjatigt.

Men nu ska jag ge mig för ikväll och slå igen mina blå. Godnatt mina ärtor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback