Bantningstips

Bakade ju sockerkaka idag på jobbet och då vart jag så sugen att jag gjorde en sockerkaka hemma också. Med lite modifiering som vanligt. Jag är otroligt dålig på att följa recept och det är helt omöjligt om jag lagar mat för jag tycker alltid att jag kan göra ursprungsreceptet lite bättre än vad som står. Att baka söta saker är jag inte alls duktig på så därför ger jag med mig mycket enklare för såna recept. 
 
Tryckte ner lite egenplockade blåbär som jag själv plockat och jordgubbar som vi fått från R's farmor. Gjorde även ciabattabröd att frysa in. Bakar bröd själv nuförtiden för mannen jag bor med äter halva matbudgeten i bröd och så kul ska vi inte ha.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback