dubbelpaket

Fick smsavi om att jag hade paket att hämta ut idag och då blev jag minsann glad för jag trodde dom skulle komma på måndag! Det enda paketet var från glossybox med månadens lilla låda. Och den här gillade jag minsann bättre än förra månaden då jag inte tyckte varorna passade mig alls. Dessutom var det en väldigt fin färg på lådan den här gången. Typ creme/gräddvit. 
 

 
 
Här har vi alltså vad jag fick denna månad:
* En återfuktande, ekologisk handcreme från COWSHED. Jäkligt snygg förpackning. 
* En bodyscrub från ANATOMICALS som luktar melon. 
* En återfuktande dagcreme från BALANCE ME. 
* En multiprodukt av 100% naturliga ingredienser från FIGS & ROUGE, kan användas till läppar, armbågar, torr hud, fötter etc. 
* Ett nagellack från DEPEND. 
 
Och hur söt är inte den här förpackningen? Känns som en liten karamellburk i plåt och färgglad utsida från 50talet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback