Inspirerande bilder

Jag älskar att resa och älskar nästan ännu mer att se bilder från hela världen. På samma jord där jag går och huttrar påväg till bussen en novembermorgon kan det vara turkost hav och palmer samma dygn. Se hur bergen kan vara så höga att man inte ser toppen eller hur dalarna kan vara så djupa att det går att hoppa bungeejump där. Veta att det finns hajar, pingviner, färgglada fåglar, täta täta små hus eller giraffer. Vill verkligen resa så mycket som det bara går i mitt liv, även om jag inte tror att jag skulle kunna tänka mig att flytta utomlands. Gillar sverige och tror att vi är ett relativt sunt och lugnt land med skagenröra och svinkalla vintrar. Har köpt hem en världskarta och kartnålar som ska upp på väggen för att markera i vilka länder man varit i. Just nu är det åtta länder i europa och ett i afrika. Men cypern är jag osäker på. Ligger Cypern i afrika eller Europa? Om det är i afrika så är det två i afrika. Men här får ni iallafall några väldigt inspirerande bilder att längta till. Älskar omgivningarna!
 


 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback