lördagkväll

Samma kväll som jag kom hem började jag lite smått att slita upp golvet i köket. Inte kunde jag hålla mig inte. Och fastän jag fick spänna hela kroppen för att kura ihop mig och ta lös en planka så gjorde jag det ändå. Det är ju så himla kul! La några klick med golv innan vi gav upp för kvällen. Fortsatte igår eftermiddag och la klart hela köket faktiskt. Mitt i alltihopa ställde jag mig och gjorde middag och sen bar det iväg till Wille där jag faktiskt ordnat en fest åt honom. Var 27-30 pers i hans lägenhet som mest faktiskt och folket verkade ha riktigt kul plus att ingenting gick sönder så vi är båda väldigt nöjda med kvällen.
 
Idag har det kapats lister och städats i köket så vi börjar se ett slut på denna budgetrenovering och det känns bra. Är inget vidare att ha lägenhetens hjärta full i slipdamm. Jag som älskar att laga mat ju.
 
Ni kan förresten få se en bild från igår innan lister hade lagts men golvet var klart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback