min födelsedag

Men hejsan! Jag fyller år idag och det har varit en bra dag. När jag var mindre brydde jag mig mycket om vädret, om det var sol eller inte när jag fyllde år men nu är det verkligen andra saker jag bryr mig om. Som att det varit fina människor här och firat mig idag. Sånt värmer mitt hjärta. Började förbereda för det här redan igårkväll när jag gjorde lagren till min smörgåstårta. Blev ett lager med lax, purjo och äpple. Ett lager med rökt skinka, rödlök och sweet chili och ett lager med räkor och röd rom. Det kan ha blivit den bästa smörgåstårtan jag gjort faktiskt. Gjorde även sockerkaka och chokladmuffins. Idag kom min vän Wille hit på eftermiddagen och umgicks ett tag innan han skulle iväg och jobba nattskift. Vi dekorerade smörgåstårtan och snackade skit. Sen kom resten nästan samtidigt så vi åt smörgåstårta och myste järnet. Det satt folk i köket både vid bordet och på golvet, det var folk i soffan och på golvet i vardagsrummet. Har så himla fina människor runt mig <3
 
 
Fick så himla fina presenter också. En jäkla massa pengar, en cykel, lotter (några med vinst!!) och ljus. Är så himla nöjd med presenterna och sällskapet och alla gratulationer trots att jag inte visar min födelsedag på facebook ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback