Söndag

Det är söndag och jag är i birsta som så många andra gånger. Åkte hit spontant med R, grannen och röding. Det enda jag köpt till mig själv är dock lite godis från jam-jam. Och vet ni?! Dom har fått in en gammal goding som jag letat land och rike för att få tag i. Dom hade dom på jam-jam och statoil i nyland när jag var liten men sen slutade dom med dom. Sen av en slump hittade jag dom på den lilla kiosken vid busstationen i Umeå så jag beställde ett kilo av min kusin som bor i Umeå men sedan slutade dom med dom små godingarna där också och sedan dess har dom bara funnits på strut i en liten butik i Härnösand som säljer marmelader, kryddor och småkakor.


Kommentarer
Maria säger:

De finns på Godishuset på Ersboda här också:)

Svar: Åh, minsann! Dom har du kollat efter ;)
emsj.webblogg.se

2012-09-03 | 12:56:15
Bloggadress: http://mizty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback