Typiskt då.

Hej på er. Ni kan ju gissa om jag studsade upp ur sängen Igårmorse när jag visste att jag skulle få sätta igång med köket! Målade två fönster, lister, taket, dörrkarmen, en rad ovanför kaklet över diskhon osv. Tvättade parallellt tre tvättmaskiner.

När R kom hem började vi fundera ut hur vi skulle göra med bänkskivan och det lilla vi hann blev så fint! För när vi skulle ta itu med diskhon så smällde det bara till och jag blev väldigt illamående. Fick jäkligt ont i magen som bara eskalerade. Provade Ipren men det gick inte alls. Blev buren till sovrummet men satt bara på golvet och skakade så R ringde ambulansen faktiskt. och nu ligger jag här med dropp, fastande mage och väntar på ronden.. Misstänker en blindtarm och herregud vad jag inte har tid ned detta. Hade dessutom jobb 7-14 idag men det sket sig ju totalt. Sovit som en påse sten och vill bara hem. Vet inte om jag hoppas på operation eller inte och definitivt inte på Sollefteå sjukhus. Dom är ju inte direkt kända för sitt rykte så lär väl få återkomma om 3 månader för att plocka ut en hockeyhandske eller ett par glasögon ur magen.


Kommentarer
Maria säger:

Usch da, krya på dig! (och det finns faktiskt bra folk där:)

2012-09-21 | 13:23:47
Bloggadress: http://mizty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback