vardagsbabbel

Hej på er. Blev utringd på jobb i hemtjänsten igår 18.30 - 21.30. Den är ju måttligt kul men jag har inte råd att säga nej så jag pös iväg på jobb en sväng igårkväll och fick även jobba idag på Solis men betydligt bättre tider: 7.00-16.00. Dock är det bara fyra vårdtagare varav en på sjukhus för tillfället som har morgonhjälp så det är ju måttligt kul. Men det vet ni ju redan. Det gör mig däremot ingenting en dag som denna för jag har plugg att göra. Jajamen. Läser fortfarande på komvux (halvtid) och den här gången har jag lagt på Naturkunskap B. Eller naturkunskap 2 som det så fint är omdöpt till med dagens skolupplägg. Jag är ju som sagt sugen på sjuksköterska och då behövs antingen Naturkunskap 2 eller Kemi, fysik och biologi. Rätt enkel ekvation om ni frågar mig eftersom jag redan läst naturkunskap a redan och ingen av dom andra naturämnena. Så jag ska försöka satsa på att komma in på sjuksköterska i sundsvall nu till vårterminen - 13 eftersom det rent generellt är lägre intagspoäng på våren och som ni vet har jag inga stjärnbetyg direkt. Lovar ingenting men ska försöka!
 
 & nej jag har inte lärt mig dricka kaffe än. Det är jag på tok för liten för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback