Wille

Har tillbringat dom senaste dagarna med min fina vän Wille. Jag har inte presenterat honom för er. Vi gick i samma klass i gymnasiet och började umgås andra året. Vi har varit i Dalarna och Stockholm tillsammans. Vi var iväg på en partykryssning till tallinn tillsammans där infected mushroom spelade på båten dit. Knäppt sjuka bilder och tagit körkortet tillsammans. Hade en galen Studentvecka har fortsatt hålla kontakten sedan dess även om vi inte träffas så ofta.


Men i veckan frågade han mig om jag ville hjälpa honom att snygga till hans ungkarlslya så sagt och gjort: vi stack iväg till Sundsvall i torsdags och köpte halva affären och några timmar och tusenlappar senare var vi nöjda. Igår satte vi igång att möblera, skruva ihop hyllor, hänga upp gardiner och tända ljus. På slutet kom även R dit och vi snackade tills klockan var 04. Sov riktigt dåligt inatt men ska tillbaka till Willie ikväll är det tänkt. Laga middag tillsammans och göra det sista i lägenheten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback