en söndag i mitt liv

 
Jag jobbar ju huvudsakligen som personlig assistent men har ett extraknäck som totopersonal på Dannero. Totopersonal innebär att jag är den person som kan sälja spel till personer. Dom kommer till mig och informerar mig vad dom vill spela, hur och när. Sen skriver jag ut kvitto på- och tar betalt för det. Igår hade Dannero travdag så jag var där och extraknäckte litegrann :) & det bästa av allt var att jag invigde cykeln ordentligt! Fick den i födelsedagspresent -12 men eftersom jag fyller år så sent (slutet av september) och bor i  norrland så är det inte riktigt så festligt att ta ut och provcykla min present så det fick bli igår. Mycket nöjd, mycket nöjd.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback