kuddkalas

 
Något som jag tycker är viktigt när det kommer till inrednig är att sängen är bäddad och att alla färger på påslakan, örngott, överkast, lakan osv matchar till varandra. Just nu går mina sängkläder i svart, grått och blått. Men något jag saknar när det kommer till bäddning så är det stooora, hårda kuddar att ha längst bak i kuddhavet. Såna som man egentligen inte använder för att sova på, utan som står där för att bulla upp hela sängen så det ger en mysig, fräsch hotellkänsla över det hela. Har kollat lite då och då online för att se om jag hittar några och det har jag visserligen gjort men dom är på tok för dyra för min ekonomi just nu tyvärr. Finns självklart (som allt annat materiellt) i lite olika prisklasser och om  ni, som jag, är sugna på att klicka hem ett par stora fluffiga kuddar så hittar dom t.ex här, här, här och här. Såhär ska det se ut för er som inte riktigt hänger med:
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback