Lördag i Umeå

Hej på er. Har varit en fartfylld dag som ännu inte är slut. Började dagen med hotellfrukost i onepiece. Känner sig lagomt idiotisk när alla andra sitter i skjorta/kostym när man själv går runt i mjukiskläder så imorgon tänkte jag dra på mig balklänningen och äta i.

Blev iallafall en sväng på stan, tog ett par bitar sushi innan vi skulle iväg till dopet. Var en fin gammal kyrka och lillan (mitt kusinbarn) var väldigt lugn och snäll under hela tiden. Trodde tårarna skulle komma när hon fick dopvattnet över sig men det gick bra det med! Efteråt blev det fika och sen stack vi ner på stan igen och åt. Blev great eastern ikväll igen och nu är man inte hungrig iallafall....... Manna och dom har precis åkt med tåget hem och själv ska man sticka ut till Holmsund till J. Än är inte kvällen slut mina små myror!

Bilden nere till höger föreställer förresten en blomma som ser ut som en fågel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback