Det senaste dygnet

 
Hej på er. Igår jobbade jag först på förmiddagen sen vid halv två så tog jag tåget upp till Umeå där Josie och L väntade på mig. Blev en massa catch-up talk, middag, mys med bebis och lite sällskapsspel. Precis ett sånt avbrott i vardagen man behöver. Tog tåget tillbaka idag och har mest bara chillat sen dess. Syster plus extrasyster kom förbi ett par timmar nu ikväll så jag bjöd dom på plockmat och vi lyssnade på min 90talsplaylist som ni intresserade nittiotalister (och ni andra också såklart!) kan kika in här.
 
 
 
 

Kommentarer
Josie säger:

Ska kommentera lite här... Tack för att du kom! Vi saknar dig. <3

Svar: jag saknar er med! :*
emsj.webblogg.se

2013-07-15 | 20:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback