Concealer

Fyllde på mitt concealerförråd häromdagen. Jag är och har varit en trogen tjänare av make up stores cover all mix men har på senare tid i princip bara använt den ljusa av dom tre färgerna så när jag gick in där häromdagen var jag faktiskt på jakt efter en singelconcealer och kom ut med denna lilla goding:




Är hittills nöjd! Kompletterar med den röda och gula när det behövs men det är sällan så jag tror jag klarar mig långt med den lilla :) ni glömmer väl inte att ni aldrig ska peta i concealern med fingrarna eller med penseln drag-för-drag? Ta upp en liten bit med en tops eller baksidan av en ren pensel och använd handen som palett istället. Annars bildas massa bakterier i den och det är lika bra att slänga skiten! Puss på er

Kommentarer
Sassa säger:

Bästa concealern!

2014-04-17 | 10:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback