Doftljus

Om man inte är sugen att haka på trenden med svindyra (men oooh så vackra och väldoftande) voluspa så har jag ett annat tips som är bra mycket billigare men som både doftar väldigt gott och ser fina ut. indiska har på senare tid börjat med doftljus nämligen! Finns både i mindre och lite större förpackningar, i två olika utföranden. Ett i vanligt klassiskt "doftljusform" och ett i ett lite mer voluspa-inspirerat klot. Dom färgglada finns i små och stora förpackningar och ligger på 79/149kronor medans kloten ligger på 79kronor. 
 
Tycker er alla luktar gott (what else) men kokosfanatiker som jag är så föll jag pladask för den turkosa rackaren där nere. Men jag tycker absolut att ni ska in och sniffa iallafall! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback