En helt vanlig torsdag

Hej på er. Härligt med all snö.. Eller?.. Nä inte alls. Hatar vintern, mörkret och framför allt kylan av några anledningar. 1. Har inte särskilt mycket underhudsfett så jag fryser lätt (vilket var en av orsakerna till att jag förfrös fötterna för bra precis två år sedan och fortfarande har bestående men :<) 2. Är mörkerkänslig så mår mer eller mindre psykiskt dåligt varje vinter. Snark. Sen 3. Så är det ju ingen hemlighet att alla är snyggare och allt är roligare och enklare sommartid ;)

Men det var inte det jag skulle snacka om utan jag vill bara flika in och visa vad jag sysslat med dom senaste (& närmsta) timmarna nämligen tapetsera köket! Mitt mål är att bli klar idag så jag har det jag gör.. Ni får en liten sneak-peek på tapeten iallafall. Ville ha vitt men är lite allergisk mot krambo-färger så det blev gräddvit med ränder av pärlemor. Liiiite galnare än vanligt krambovitt iallafall även om ränderna bara syns i vissa ljus. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback