Försenad julklapp

Hej på er. Redan lördag.. Känns som om tiden går fort nu, kanske för att jag längtar efter sommaren? :) har varit ute och jobbat ett par timmar här mitt på dagen (extrajobbet ni vet). Vi var och tog en fika och kollade i affärer. HM inne i stan har jättemycket rea nu så ni vet. Inte hafskrafs-rea runt en liten stång där några 12-åringar letar febrilt efter billiga kläder utan riktigt fina grejor för bra pris! Inte ofta man ser det såhär pass långt efter jul. 

Nu är jag hemma iallafall och ska slipa och måla litegrann inne i köket. Dom nya köksluckorna levereras på tisdag nästa vecka och då ska alla gamla dörrar vara borta, även gångjärnen ska vara bortskruvade, igenspacklade och målade så jag har några timmar kvar innan jag har lördagsmys. 

Måste visa er att jag fått en försenad julklapp också; två små Voluspa-ljus! Man vill ju inte vara sämre än någon annan så självklart har jag spanat på dessa godingar ett bra tag men inte kommit mig för att klicka hem så dyra ljus när man inte har en aning om vad dom luktar MEN nu har jag två småttingar i min ägo och jag kan säga att dessa två luktar väldigt gott: Macaron & crisp champagne. Hoppas  det håller i sig när dom tänds också. Voluspa är ju doftljusens rolls royce som ni kanske vet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback