Fredagsmys

Tapetseringen i köket blev klar 01,45 inatt. Finally! Även om jag älskar att renovera så är det det roligaste jobbet som börjar nu dvs inredningen så skalet blir ett hem. Det ska köpas enkla gardiner som ska pimpas till ala emma style. Det ska fixas en taklampa ovanför matbordet och sen småpysslet med växter, matchande ljuslyktor och diverse annat småplock. Det är svårare att ha den visionen i skallen tycker jag än att se ytskikten för dom slår ner som en blixt medans interiören kommer lite mer eftersom. 


Temat kommer iallafall bli min gamla favorit dvs turkost och silver. En kallare kombo rent färgmässigt men jag tycker det blir så väldigt fint. Mums! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback