Helg

Hah jag måste snart bli handplockad till tävlingen "Sveriges sämsta rubriksättare".. Under alla mina blogg-år (började typ 2005-2006 någon gång) så är det ständigt återkommande problemet att jag aldrig får till en bra rubrik. Någonsin. Blah.

Har haft det väldigt mysigt i helgen. Min kära mor+lillasyster+lillebror kom hit och samtidigt dök min mammas bästa kompis + två barn upp. Vi är uppväxta tillsammans och har bott grannar tio år så dom är min andra familj. Vi gjorde iallafall hemmagjord pizza och snackade skit. Sen spelade vi spel och käkade ostkrokar när hälften åkt hem. Mamma plus syskon sov över här och sen stack vi och badade på himlabadet idag. Plus att jag jobbade några timmar. Drog en sväng på birsta och sen jag kom hem har jag i princip bara haft röven i soffan. Eller ja, en tvätt-/och en diskmaskin har körts men sånt räknas inte. Är sjukt trött dock så det blir nog en tidig kväll för mig. Brukar inte lägga mig sent i vanliga fall heller men senare än om man skulle haft ett 7-16-jobb att gå till iallafall. Nattipuss på er 



Kommentarer
mor säger:

Tack för en mysig helg, trots att jag låg sjuk på lördagkväll :(. Härligt att ha hela ligan omkring sej - gillas!! :)

Svar: <3
emsj.webblogg.se

2014-01-21 | 17:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback