I owl you

Min tanke när jag började riva tapeter i hallen var att den skulle bli ljus, kanske vit till och med men när jag stog där i affären och skulle välja färg så föll rösten på en färg som hette "natursten". Så jag har naturstensfärgade väggar som ser grå ut i vanliga Svensson-ögon och imorgon kommer det upp en svart fondvägg vid hatthyllan. 

Sen landade en sak som jag internetshoppat i brevlådan idag. Beställde Igårmorse och kom idag! Galen leverans. Beställde från sidan fyndiq.se (kan inte göra en länk när jag skriver från telefonen) men den sidan har väldigt mycket fint till väldigt fina priser! Ni ska få se vad jag fick hem idag:


En uggla i självhäftande akryl! Så söt och fyller ut väggen lite istället för att ha tavlor på alla tomma ytor. Älskar ugglor i grafisk stil eller hur man ska förklara.

Kommentarer
Snöffsn säger:

Åh den skulle Lykke älska! :) "ho-ho"

2014-01-28 | 20:55:05
Snöffsn säger:

Åh den skulle Lykke älska! :) "ho-ho"

Svar: Jättefin! Finns flera olika att välja på på hemsidan. Lätta att sätta dit och ska vara lätta att ta bort också.
emsj.webblogg.se

2014-01-28 | 20:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback