Köksarbetarn

Här har det ekat tomt ett par dagar märker jag! Men blir lätt så när man har det man gör i riktiga livet, så att säga. Har kaklat hela köksväggen med stora svarta plattor och igår fogade jag. Om jag tyckte det var jobbigt att kakla? - ja, fram tills jag insåg vilket jävla skitjobb det är att foga efteråt... Hua. Men nu är det gjort och kvar återstår en jäkla massa skrubbande. Men hoppas på att slutresultatet blir som jag tänkt mig även om det är min första gång som plattsättare :) köksluckorna levereras på tisdag är det sagt så tills dess har jag det jag gör med nerskruvande av luckor och gamla gångjärn, spackling och målning... Fest i helgen? Skulle inte tro det... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback