Köksrenoveringen sjunger på sista versen

Att jag är en lite halv-rastlös själ har nog inte undgått en enda läsare, för att inte tala om dom som känner mig i verkliga livet. Köket är i princip klart. Nä, nu ljög jag. Det ska in bänkbelysning nästa vecka Och golvet kommer bli ett lite senare projekt eftersom det ska flyta samman med hallen så dels sparar jag det tills dess för att göra allt golv på samma gång, och dels för att jag behöver spara ihop pengar till det. Men förutom golv plus bänkbelysning så är köket Färdigrenoverat! Det har slagits ut överskåp, kaklats, bytt bänkskivor, tapetserats, alla skåp har målats invändigt och det har specialbeställts luckor och satts in lådor på vissa ställen. I skrivande stund känns det lite kalt och trist men jag är sämer på att känslan kommer ändras när man kommer in med lite småfix ni vet. Gardiner, tavlor osv. 
 
Dessutom all creds till mig för att jag gjort det allra mesta själV! Ska visa er lite bilder när jag får tillfälle. Skulle egentligen iväg och gymma igår och hade laddat upp med mental energi men pga omständigheterna så blev det tyvärr inte och där står jag som en idiot full i energi... Vad gÄr jag? Lägger mig i soffan och kikar på tv resten av dagen? .. Nja. Börjar riva tapeter och spackla i hallen!! Under kvällen igår målade jag taket och väggarna.. Så jag fick i princip en ny hall på 1,5 dygn haha. Jag slutar aldrig förvåna mig själv. Hallen är tänkt att bli klar idag så efter lite lunch ska jag sätta igång igen. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback