Ljus

 
 
Sitter i en nystädad lägenhet med tända ljus och kollar på SVT som visar en Svensson Svensson-film. har varit igång nonstop sen imorse och då delar ni nog åsikten med mig att det är underbart att bara glida ner i soffan med lite käk och några tända ljus. Det har bytts bänkskiva plus diskho i köket och jag börjar bli rätt less på att inte kunna städa ordentligt där inne... Men man får tänka att det snart vänder och när det är klart kommer det förhoppningsvis bli väldigt fint! Har även ränt några ärenden i stan. Varit på second hand och fyndat en gigantisk vas, varit på kommunen och attesterat mina jobbade timmar på mitt extrajobb, biltema, handlat mat osv. Så jag tycker absolut att jag förtjänar att chilla i soffan ikväll :)
 
Har sneglat ett tag på iittalas små kivilyktor. En i varje färg Är ju drömmen men med mina uträkningar skulle en av varje färg (bara dom små) kosta ungefär 2800kronor.. Ptja, har man dom pengarna över så varför inte men jag har faktiskt lite svårt att motivera varför man ska köpa 22 lyktor för 2800 istället för 22 stycken från tex dollarstore för 450 spänn. Även om man blir rätt sugen när man ser bilderna nedanför :) 
 
http://youtu.be/ZPsiUQ88DYI
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback