Lörday

Tjenixen. Då var det helg igen, tycker ni inte att veckodagarna går undan? Jag tycker det är helg jämt jag haha. Igår blev det storhandling (knäckebröd till middag ena dagen och storhandling dagen efter. Någon som fått lön? :) sen fixande i hallen, storstädning och avslutades med mittrevyn i Härnösand. En effektiv dag, precis som jag gillar. 



Idag blev det poledanceträning på dagen. Min första gång och det var väldigt kul ska ni veta. Nej, man strippar inte men man dansar med/runt stången som hjälpmedel och det känns i överarmarna redan nu kan jag säga. Sitter och väntar på tåget nu som ska ta mig till min fina J i Umeå där jag ska spendera natten med arbetsbyxorna på och förhoppningsvis en massa tjejsnack. Behöver verkligen det. 




Kommentarer
mor säger:

Å hur var det på revyn då?

Svar: Jo det var bra! Såg ju förra året också och det sAtte ribban. Tyckte dock inte dom nådde lika högt iår tyvärr men absolut sevärd
emsj.webblogg.se

2014-01-25 | 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback