Rensning

Jag har, som många andra tjejer i min ålder, en ganska full underklädeslåda.. Vad beror det på? Även om jag har 10 bh-ar så är det kanske 4 av dom jag faktiskt trivs bra i och använder regelbundet. Dom andra kanske sitter dåligt, något spänne som gått sönder och man inte kommit sig för att laga, man kanske vuxit ur,(hähä inte i mitt fall kanske men) ser slitna ut osv. Anledningarna till att man slutar använda något man äger kan ju vara många. Samma sak med trosor. Dom kanske sitter illa och ser sladdriga och söndertvättade ut. Varför inte rensa ut allt sånt och ge bort/slänga sånt man inte använder? Kom igen nu tjejer, nu rensar vi i vår underklädesgömma inför det nya året. 

 arför ska dom ligga där och ta plats? Dessutom får man ju en anledning att unna sig lite nytt om man gjort sig av med gamla trasor, visst? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback