Tgif

Morsning. Så var det helg igen och jag är påväg "hem" till Kramfors/Nyland för att hjälpa mamma renovera. Hon har köpt ett sommarhus precis utanför Nyland som ska snyggas till och jag är inte sen att hjälpa till vet ni ju :} inte när det gäller sånahär saker. Varför jag åker tåg istället för att ta bilen? - jag hatar att köra bil. Så kände jag redan efter första året med körkort att det inte är kul att köra bil. Snarkar ihjäl mig bara tanken på att köra bil hela vägen hem till Kramfors efter Sveriges tråkigaste väg - E4! Så jag sätter mig hellre här och filosoferar och lyssnar på musik. Nä, nu ska kliva av och träffa min lilla mami. Trevlig fredag på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback