mitt nya, ljusa vardagsrum

 
Kollar på statistiken och blir så glad när jag ser att många av er stannat kvar hos mig trots att jag inte varit den allra flitigaste med min blogg jämt. Fina ni är. Tack! Min systemkamera är lite krasslig (verkar vara fel på batteriet - väntar på nytt) så därför får vi alla nöja oss med halvgrumliga iphone 4-bilder för jag tycker ändå det är viktigt att ha en blogg med bilder i. Annars ska man skriva något jääkligt intressant och så kul ska vi inte ha. Det gör många andra så bra så det kan dom få fortsätta med.
 
Fick ett infall för några helger sedan och köpte en färgdunk och målade om vardagsrummet. Från grönt till krambo-vitt.Det tog bra precis 24 timmar från att jag började pappra golv till att jag tog bort det igen, två strykningar senare. Det var inte det att jag inte gillade det gröna, för det gjorde jag. Men dels var det lite svårt att matcha, för att alltid hålla det gröna temat. Och dels ska den här lägenheten säljas inom snar framtid och därför känns den lite mer lättsåld om vardagsrummet är lite mer anpassat för alla istället för grönt :) Så jag tänkte visa er lite detaljbilder från vardagsrummet nu istället där temat är svart-vitt-silver & turkost. Och jag vet inte om det är inbillning eller det fina vädret som verkar göra att mina växter trivs bättre här i det vita också? 
 
Kandelaber med turkosa ljus
 
Typ det finaste jag äger! Nä, kanske inte riktigt men dom är så sjukt fina dom här ljusstakarna. Man kan även skymta min dill som kommit upp ordentligt i krukan breve.
 
 
 
 
Finaste, gossigaste, mjukaste filten.
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

hah ! Vem har en tavla med en mustars på ? Och det var roligt att man såg stearin ljuset på tredje bilden :P

Svar: ja jag verkar ha det, allt måste inte vara så seriöst exakt hela tiden så ett vykort på en mustasch inramat i en silverram piggar upp vem som helst :) Galen_brüd_92
emsj.webblogg.se

2013-04-26 | 20:26:25
Anonym säger:

Ååååh!! Vart har du köpt dom blå ljuslyktorna?

Svar: Plantagen i sundsvall! finns i flera olika färger.
emsj.webblogg.se

2013-04-28 | 13:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback